Welke informatie heb ik nodig om mij aan te melden als vrijwilliger?

Tijdens het aanmeldproces hebben we verschillende persoonlijke en professionele informatie van je nodig. Het kan lijken of je veel informatie aan moet leveren. Dat komt omdat Mercy Ships een maritieme organisatie is, en daarnaast een Amerikaanse ziekenhuisorganisatie. Dit betekent dat we te maken hebben met allerlei wetgeving en bijzondere omstandigheden. Daarnaast willen we er zeker van zijn dat je past in je functie aan boord en daar een goede tijd zult hebben. 

Hoe het aanmeldproces zelf eruitziet kun je hier lezen.  

Nadat je een aanmelding bent gestart via onze website vragen we je eerst om persoonlijke informatie zoals je cv, vaardigheden, motivatie en medische geschiedenis en gezondheid. Vervolgens vragen we je om een aantal specifieke documenten of informatie zoals diploma’s, certificaten en licenties (indien van toepassing) en (kerkelijke) referenties. 

Klaar voor de volgende stap?

Bekijk de functies

Mercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfase

Jij en Mercy Ships?

Mercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfase

Functies aan boord

Mercy Ships vrijwilligersfase

Aanmelden als vrijwilliger

Mercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfase

Koffers pakken, en de rest

Mercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfase

Welkom aan boord!

Mercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfaseMercy Ships vrijwilligersfase

Terug in Nederland

Neem contact met ons op!

Heb je vragen of overweeg je misschien om aan boord te gaan? We horen graag van je! Neem gerust contact op met een van onze teamleden.

Arjen Veenstra

Algemeen recruiter
recruiter.algemeen@mercyships.nl

Annemarie de Rijke

Technisch & Maritiem recruiter
recruiter.technisch@mercyships.nl

Eric Vis

Medisch recruiter
recruiter.medisch@mercyships.nl