Afgelopen zondagavond aangekomen na een voorspoedige reis. Gisteren stond in het teken van de algemene introductie en de introductie op de OK.
Vandaag gestart op de OK met een kinderorthopedie programma. Super gaaf wat de operatie verandert voor deze kinderen. Het was ook spannend de eerste dag samen met een onbekende anesthesioloog. Maar de kinderen hebben lekker geslapen en werden goed wakker.
Super ook hoe het hele team elkaar helpt. Gaaf om hier onderdeel van te zijn.
