Op 7 oktober 2025 bent u welkom bij onze partner De Heer Land en Water in Lopik voor ons eerstvolgende evenement met keynote-spreker Pieter-Jaap Aalbersberg. Mis deze unieke kans niet om samen met meer dan 200 ondernemers inspiratie op te doen én uw netwerk uit te breiden.
Adres: De Heer Land en Water, Copenweg 57 te Lopik
Programma
15.30 Inloop met hapje/drankje
16.00 Welkom & update Mercy Ships
16.20 Waarom is Mercy Ships opgericht – door Don Stephens (oprichter Mercy Ships)
16.45 Introductie Marktplein
16.55 Marktplein pitches
17.25 Vrije markt
18.00 Buffet
19.15 Keynote: Pieter-Jaap Aalbersberg
20.15 Afsluiting & Borrel
Pieter-Jaap Aalbersberg: Leiderschap in onzekere tijden
Geopolitieke onzekerheid vraagt om goed leiderschap en weerbaarheid, maar hoe ziet dat er in de praktijk uit? Als voormalig Nationaal Coördinator Terrorisme en Veiligheid kan Pieter-Jaap Aalbersberg als geen ander antwoord geven op deze vraag. Hij stond in zijn carrière aan de frontlinie van ingewikkelde dossiers zoals MH17 en de coronacrisis. Als erkenning van zijn verdiensten is hij recent benoemd tot Officier in de Orde van Oranje Nassau.
Op 7 oktober zal Pieter-Jaap spreken over leiderschap, weerbaarheid en vertrouwen in crisissituaties. Hoe bouw je als ondernemer een cultuur van weerbaarheid en integriteit in onzekere tijden? Hoe neem je besluiten onder grote druk? Kom luisteren naar zijn presentatie over lessen uit crisismanagement en goed (christelijk) leiderschap.
Introducés
Wij vertellen graag over de bijzondere missie van Mercy Ships en moedigen u daarom aan om een introducé mee te nemen.
Netwerk Marktplein
Wij geven onze partners de mogelijkheid om onderling waardevolle zakelijke contacten te leggen en mooie samenwerkingen te ontdekken. Zet uw onderneming in de spotlights en presenteer uw organisatie aan mede-partners en hun introducés. We verwachten een grote opkomst van meer dan 200 mensen dus pak deze kans!
U ontvangt:
– 2,5 uur aandacht voor uw organisatie (tijdens de inloop, het marktpleinmoment en de netwerkborrel);
– Een gepersonaliseerde roll-up-banner met uw logo en slogan die u kunt hergebruiken.
Er is plaats voor 15 ondernemers. De deelnamekosten zijn 150 euro waarvoor u een factuur ontvangt. U kunt zich inschrijven bij uw aanmelding onderaan deze pagina.
LET OP! Aanmelden voor het marktplein kan (via het inschrijfformulier) tot en met 15 september in verband met het drukken van de rolbanners.
Inschrijven
Afmelden
Had u er wel bij willen zijn maar bent u niet in de gelegenheid? Ook dat vernemen wij graag.